BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 30, 2013

SusaH!

Sometimes kita tengok orang tu buat senang je, tapi bila kita sendiri yang buat benda tu teramatlah susah! Tu la yang sedang aku rasa sekarang~ Benda yang mula2 kita rela, jadi terpaksa!


Tengok bila orang buat seronok, senang tapi bila aku buat TERAMATLAH SUSAH!! huhuhu.. YA ALLAH BANTULAH HAMBAMU INI YANG BARU BERJINAK2 DENGAN SUME NE~

Lagi satu, aku tak suka dipaksa untuk buat sesuatu.. Sesuatu tu kalau aku nak buat, aku akan buat ikut cara aku bukan dengan cara mereka! ATTENTION!!!

Sebab aku buat ikut kerelaan aku la, ikut cara permikiran aku.. Bukan sebab untuk aku dipaksa BUAT! ADE FAHAM???? 

p/s susah nak puaskan hati semua orang dan kadang2 terpaksa korbankan perasaan sendiri


Sharing Is Caring ^_^

0 Cute Person Comments:

 
Copyright© All Rights Reserved eyenechocolicious.blogspot.com