BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Nov 17, 2013

Harapan

salam ahad kengkawan sume.. how's weekend? hopefully best2 belaka.. weekend aku minggu nie, so bored~ u know why? sebab aku kena siapkan sume project minggu ne,,, OMG~
2 dah settle tinggal lagi 2. tapi yang tinggal nela yang core. yang tahap membunuh sel2 otak aku.
lepas dah settle project nak fokus kt report pulak, report pun bkn boleh buat ikot dan aku je, kena folow R&R.. tu pun penambah stress.. memang tahap tambah stress. orang malam tido aku lepas subuh baru boleh tido, memang dah terbalik time tido aku.. *kalo tbalik tido xpe, jgn tbalik lain.. hik2.. (sempat)* kalo aku tido follow time orang lain tido mmg xkan siaplah keja on time..
nasib baik lah ada mereka2 yang membantu, kepada kawan alam maya ku, terima kasih ye banyak membantu. sorry sebab kacau awak pagi2, bukak coding semata2 untuk kawan awak ne.. hik2..
TERIMAS~

bestnye kalo dapat jadi macam eca ne, rileks je.. tak payah pikir ape.. hmm..


Sharing Is Caring ^_^

0 Cute Person Comments:

 
Copyright© All Rights Reserved eyenechocolicious.blogspot.com