BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 18, 2014

Mungkin~

kau datang tak ku duga, kau pergi tak ku pinta~

Mungkin takde jodoh, mungkin tak lagi sefahaman, mungkin tak lagi saling menyayangi~ sume tu MUNGKIN~ 
Benda yang dah berlalu biarkan berlalu, i have to move on.. perit, sakit pedih.. sume yang aku rasa takkan dapat ulang balik masa yang dah berlalu.. 
MUNGKIN~
Mungkin salah aku, mungkin salah dia. mungkin salah orang keliling kami.. tapi sume tu dah tak penting untuk aku fikir.. dah TAK PENTING~
MUNGKIN~
Kadang2 kita fikir kita dah cukup mengenali seseorang tu.. tapi tak semudah itu untuk mengenali seseorang baik luar ataupun dalamannya.. 4 tahun mungkin terlalu singkat untuk sebuah perhubungan dan perkenalan. Wlaupun kadang2 aku rasa aku dah mengenali diriNya..
MUNGKIN~
Manusia berubah. Setiap manusia berubah dan tak mustahil perasaan pun turut berubah.
MUNGKIN~

Buang yang duka ambil yang gembira, buang yang keruh ambil yang jernih, Buang yang negative ambil yang positive.. :'(

p/s always remind for myself.. Allah is always at ur side in whatever we did.. i'm pray for the best for me and for him too.. 


Sharing Is Caring ^_^

0 Cute Person Comments:

 
Copyright© All Rights Reserved eyenechocolicious.blogspot.com