BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Feb 12, 2016

Tahniah

Tak tahu nape rasa ne tiba2 datang sedangkan dah 3 tahun berlalu. Nak kata sayang takde, nak kata rindu pun takde. Tapi bila aku tahu je berita tu tiba2 hati rasa sedih dan air mata pun mengalir. Nape aku rasa macam ne sedangkan dah takder rasa yang bermakna untuk dia. Aku rasa aku gagal untuk bertahan dengan kekuatan yang selama ne aku bertahan. Allah maha merancang dan mengetahui. 
Aku tak rasa kecewa sebab benda tu dah lama berlalu, tapi berita ne buat aku luluh dan jatuh. 
Aku tak rindu die, dan tak lagi sayangkan dia. Malah dah lupa. Setiap kali kalo kami berhubung pun sekadar untuk bertanya khabar. Dia masih perangai dia yang dulu. Masih sama! Dan aku tak pernah cari dia sebab aku tahu sume yang berlaku atas kesalahan aku sendiri. What goes around comes around.. I should accept it! Aku dah tahu lama benda ne, tu pun dari mulut kawan2. Tapi bila aku baca dan tengok sendiri, serious wei macam kena tampar. Bergegar hati, otak, kaki dan segala! Hah.. Aku tak tahu apa yang aku fikir, sebab sedih tu datang tiba2. Tapi aku sentiasa doakan yang terbaik untuk dia dan pasangannya. Semoga dia bahagia sampai syurga. Selamat mendirikan masjid.. Haha, jadi suami yang baik dan ketua keluarga yang baik ye! Sy taw awk akn baca benda ne.. =) Congratulation NHD!

p/s Never looked back, once you looked back you will regret for entire life! Step forward.. Happiness just waiting for you. <3


Sharing Is Caring ^_^

0 Cute Person Comments:

 
Copyright© All Rights Reserved eyenechocolicious.blogspot.com