BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 15, 2013

Giat!

Alahai, susahnyer nak cari rumah sewa area cheras and ampang ne... Berbuih otak aku pikir macamana nak cari lagi. Aku dah search kat iproperty dh search kt mudah sume nyer tak dapat. That's means aku kena tour la cari rumah ne... How comes? Bukan mudah taw keja nak cari rumah ne.. 


Hehehe, actually takla riso sangat sebab tak jauh la sangat dari rumah.. Bile2 je boleh pegi. Member lak on call mst kompem datang.. Gpon, Rmai kontek tapi malas lagi nak giatkan usaha.. Hehehe... Just search online jek.. Hehehehe... (giat ke namanyer tu?) :P kira giat gak kan sebab aku dh mention "berbuih otak".... :)

Sebenarnyer, kriteria rumah yang aku cari takla high class or exclusive pn. Just untuk kami as a student punya class je.. Kalo student pnya class kompemla yang murah,selesa and selamat.. Keselamatan la yang paling kitaorang utamakan.. Yela, jauh dari family, org tersayang( ne perlu mention ke) dll..  Kenala jaga diri elok2.. :)

Tapi takpela masih banyak masa lagi untuk aku cari rumah sewa. Lambat lagi la nak naik cuti, SO! masa yang ada MARI KITA ENJOY!!!! :))


Sharing Is Caring ^_^

0 Cute Person Comments:

 
Copyright© All Rights Reserved eyenechocolicious.blogspot.com