BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 13, 2013

Ujian

Ujian? Sume orang akan berhadapan dengan ujian... Sume orang akan diberi ujian.. Cuma yang membezakan hanyalah bentuk ujian yang diberi.. Ada ujian yang datang hanya sekejap dan ada ujian yang terus terusan bertandang ke dalam diri seseorang. Terpulang pada kita macamana nak mengatasi ujian tu. sabar ataupun putus asa dengan ujian tu. itu pilihan yang diberi. Tak de pilihan lain selain dari itu. Kita tak boleh lari dari ujian Nya. Dia yang menentukan segalanya.. Terserah pada kita untuk mengatur.
Aku juga tak lari daripada di uji. Aku di uji untuk terus menerima ujian Nya. Aku redha n sabar tok menempuhi walaupun kadang2 aku lemah untuk terus diuji. Tapi, aku tahu, Tuhan tu uji aku sebab dia sayangkan aku. Aku terima semuanya dengan terbuka :)
InsyaAllah semua ini akan berakhir.. Doa dan redha :)


Sharing Is Caring ^_^

0 Cute Person Comments:

 
Copyright© All Rights Reserved eyenechocolicious.blogspot.com