BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 19, 2013

Financial VS Bahasa Arab

Assalam tok sume reader TeChDiaRieS.. apa khabar kawan2 sume? hope korang shat disamping lindungannya.. insyaAllah... sekarang hidup sebagai pelajar bermula kembali setelah hampir 3 bulan berehat.

 
7/3/13- Hari tu aku baru register tok semester 3 degree. Semuanya berjalan lancar aje. Dengan kawan2, lecturer dan seumpamanya.. Tapi sedikit kekeliruan berlaku bila semester ne aku kena pilih salah satu subjek tambahan.. which is FINANCIAL OR ARABIC LANGUANGES! huh... berpeluh dengar taw.. means, takdela internship semester ne.. baru la berangan2 nak intern kat tempat lama aku intern.. Nampaknya takde rezeki la kn.. Tapi best gak sbb leh bercuti lagi.. heh!
 
Tapi bila pikir subjek mana nak aku pilih memang rasa keliru. Yela, aku basic finance takde, bahasa arab lagi la aku hampeh.. memang confuse betul masa nak register tu.. mula2 member aku sume prefer nak amik arab, tapi aku je yang taknak.. takot wooo..silap2 takleh carry nnt subjek aku tu, so aku taknak take a risk aku just register tok finance je.. mula2 member aku macam tak best la, tapi pas jumpe coordinator die pon suggest amik finance sbb more benefit.. so LEGA! hehehehe... ~amin~


Sharing Is Caring ^_^

0 Cute Person Comments:

 
Copyright© All Rights Reserved eyenechocolicious.blogspot.com