BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 20, 2013

Telur Ayam Padi


Salam reader, hari ne aku nak post entry pasal telur ayam padi.. korang penah dengar tak telur ayam padi ne? Ala, telur dia yang kaler hitam tula.. aku pun tak pasti la kalo ayam yang bertelur telur ayam padi ne kaler itam ke tak.. hehehe... just aku nk inform yang telur ne mempunyai rasa yang pelik. 
korang taw tak, kalo bahagian putih die tu liat. liat macam agar2.. agar2 tu liat ke ek? entah la aku pon kompius la.. bila aku makan telur tu rasa die pelik sangat la... Tapi ade certain orang yang cakap telur tu sedap, so aku cube try test... tapi hemm.... kena cube try test sendiri ye u olls.... selalunya, kedai2 thailand yang selalu serve telur ne dalam masakan dorang.. lagi pon aku bau telur tu pn amatla pelik.. kenapa pon aku tak taw.. aku pon baru first time jmpe n tros google and share dengan reader.. kalo nak tahu macamana rasanya u olls kenala rasa sendiri taw... ~cubela~


Sharing Is Caring ^_^

0 Cute Person Comments:

 
Copyright© All Rights Reserved eyenechocolicious.blogspot.com