BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 14, 2013

alert myself

Tidak ada manusia yang tidak berubah dan hidup dalam keadaan yang static!

kalau idop manusia tu static maybe takkan ada masalah dalam dunia ne. yelah, suma manusia static dan tidak peduli pasal benda lain. takde persaingan, takde pertelingkahan, takde pecanggahan pendapat dan bla bla bla.. kalau takde lah benda tu sume agak2 dunia sekarang ne akan jadi macam ne ke?berfikir lah dari sudut yang positif, fikir yang positif dulu barulah ke negatif.. jangan negatif dulu *walaupun kdg2 alami masa yang negatif perlu dulu..

macam aku jugak, aku bukan seorang yang static dan aku adalah seorang yang sgt BETA!
u know beta? kalo dlm CS beta tu mksod die bnda yang akan sentiasa berubah... benda yang kita boleh upgrade and downgrade... hikhik.. maksod aku beta dlm diri ne aku nak hidup dan diri aku sentiasa berubah. tak nak yang static, tak nak yang takde cabaran dan tak nak yang xde penghujung.. (dah sume kau taknak, apa yang kau nak!) tapi hidup itu mematangkan.. kalo lah takde mereka2 yang mematangkan aku dengan segala cabaran2 itu, mybe aku lebih static lah kot! 

p/s please alert to myself that i need to change, i need a changes in my life. i need to more focusing in what i'm doing now.. 



Sharing Is Caring ^_^

0 Cute Person Comments:

 
Copyright© All Rights Reserved eyenechocolicious.blogspot.com