BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 14, 2013

Postpone

postpone holiday kali ne.. tapi aku sangat tak kesah.. ne sebab kak lynn pnya mak n bpk mertua datang rumah.. dorang ne dr rengit johor.. jauh kan? almost 4jam kalo nak sampai puchong ne.. lagipun dorang ne sangat2 jarang boleh sampai kat sini.. tu sebab bila kak lynn cakap je dorang nak datang aku teros decide tak jadi pegi holiday.. xpela, holiday boleh je pegi bila2 kan..

nape ye aku sgt eksited bila dorang nak dtg? *my answer = aku dah anggap dorang ne macam mak dan ayah aku.. yelah, sangat lama dah aku ngan dorang ne.. dari kecik sampai lah dh besar panjang macam ne.. masa study kt johor pn slalu gak jmpe dorang.. sekarang je since dah dok KL jarang jumpa.. aku tersangat respect kat mereka dan bertuah berada dalam kalangan mereka =)

ne aku baru je lepas amek dorang kat TBS. dorang baru je sampai, abg kamal dan kak lin tak boleh amek sbb dorang keja.. so terpaksa la aku yang amek..alhamdulillah, sumenya bjalan ngan lancar.. hopefully, dorang okey je kot.. isnin ne dorang dah nak balik, kejap je dorang dok sini.. semoga Allah merahmati mereka hingga ke akhirnya.. ~amin~



Sharing Is Caring ^_^

0 Cute Person Comments:

 
Copyright© All Rights Reserved eyenechocolicious.blogspot.com