BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Dec 21, 2013

exam around the corner

assalam bloggy~ dalam sibuknyer aku menyiapkan kerja2 yang terakhir sebelum final exam aku next week sempat aku menjengah blog kesayangan aku ne. actually kalo ikot dalam tahap busy nyer tu memang tak sempat. nak keja course work babe,, penentu masa depan.. chewaahh~ tapi curi2 masa lah untuk blog kesayangan ne.. tahap busy yang aku hadapi ne tahap busy melampau.. sampai kadang2 terlintas kat mulut dan hati, kenapala aku amek degree ne. nasib baik ade my mom and my sis yang menyokong~ siap mengadu lagi kau! balik rumah mengadu yang sekarang stress tahap dewa.. tapi mereka memahami dan memberi kata semangat. mana taknya, maybe dorang perasan perubahan aku kot.. kat rumah sewa memang takleh tido lena, sebab tiap2 hari hidup dalam dunia mahasiswi ne. time balik rumah la time aku pulun tido~ tu sebab datanglah kata2 semangat dan kata2 dorongan yang buat aku tarik balik kata2 aku tu.. degree tu sementara susah, tapi insyaAllah dengan usaha ne masa depan akan berbaloi2.. tu pesan my mom.. thanz my mom~

tapi dalam stress sedih menghantui diri. rasa bersalah menguasai diri. tapi kalau terlajak perahu boleh diundur ne telajak kata.. padan muka~ ne sebab time tengah stress si dia mengacau memang makan maki lah kan.. sorry sesangat.. saya tahu awak terasa.. tapi biarlah saya settlekan segala masalah yang ada ne ok.. SENDIRI~ dah bberapa hari si dia diam tanpa berita. aku pun tak cari die. bukan taknak cari tapi kalo cari bnde tu akan jadi panjang, tu yang biar sume settle dulu nanti saya mintak maaf taw~ tapi takkan sampai 2minggu taknak cari kot~ rindu taw x... hurmmm... xpela, dah janji CNY nak jumpa.. time tulah saya mintak maaf~ saya belanja awak bege bakar.. awak kan suka.. haih~ yg penting ILY INY IMY...

tulah, sebagai pengajaran kat diri aku, kalau tengah marah dan stress jangan bercakp sebab dia boleh mengakibatkan orang lain terasa. biar calm down dulu baru lah pikiran tu tenang dan boleh mengeluarkan kata2 yang orang suka~ silence is much better..


Sharing Is Caring ^_^

0 Cute Person Comments:

 
Copyright© All Rights Reserved eyenechocolicious.blogspot.com