BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 1, 2015

Back2Back Stories

Hello semua, entry kali ne aku nak throwback semua pasal 2014.. Tapi bukan pasal orang la, confemlah pasal aku.. Maybe sebagai kenangan ataupun pengajaran.. Kalo sudi baca kalau tak sudi aku tak boleh paksa =P



  • Awal tahun 2014 aku mulakan dengan the great holiday with my sis.. Awal tahun tak pikir apa, pikir jalan2.. Awal tahun mestilah kena mulakan dengan benda yang best.. Betol x? 


    • Ini pulak the my great birthday party.. Syukur Alhamdulillah ada kawan yang sangat penyayang disisi.. Tak sangka dalam umo macam ne birthday party sambut kat KLCC. Btemakan garden party.. Terharu sangat, Tak sangka. Terima kasih Ya Allah atas kurniaan sahabat2 yang baik.. Birthday celebration yang tak kan luput dalam ingatan..


      • Ok lepas dah happy2, kita kenala sedikit ade masam, pahit dan masin kan.. So ini lah seribu satu rasa yang aku rasa dalam 2014 ne, Final Year Project dalam degree sangat mencabar jiwa dan raga. Tapi segalanya selesai dengan baik.. Bak kata pepatah pahit di awal manis di hujungkan.. Amin~

          • Alhamdulillah ini penghujung tahun 2014, syukur dengan ikatan ini.. Percutian family ku ke utara Malaysia. Alhamdulillah semua baik sahaja. Walaupun pada awalnya agak sedikit kelam kabut sebab first planning kitaorang nak ke pantai timur tapi  dangan keadaan pantai timur yang banjir kita ke utara lah..#pray4pantaitimur... Not Bad~ Tak kenal maka tak cinta kan. Tapi aku macam dah jatuh cinta pulak kat utara. Lagi2 kat tempat yang banyak sawah padi tu.. Rasa damai je.. Best sangat.. Shopping pulak kat sana memang tak hingat kau!..So this is the great family holiday.. 

          Itu sahaja yang boleh aku kongsikan kat sini, inshaAllah pada tahun 2015 akan lebih banyak kenangan indah yang terukir.. Selamat Tinggal 2014 dan Selamat Datang 2015 =)


          Sharing Is Caring ^_^

          0 Cute Person Comments:

           
          Copyright© All Rights Reserved eyenechocolicious.blogspot.com