BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 19, 2013

bila takde cari!

hye olls,, ne entry awal pagi nama nyer~ hik2.. ne angkara keja2 yang belambak depan mata ne, time2 gini tak tido lagi.. malam ne try nak siapkan sume sebab esok aku ada function.. tak sabar3..
entry pagi2 ne pasal orang yang bila kita ada dok buat tak taw, tapi bila takde sibok nak cari2.. hai2, apesal? tak boleh ke bila dah menghilang tu hilang je teros jangan jadi macam biskut lah~ biskut chipsmore.. hehehe..same goes to me, hehehe.. kadang2 bila depan mata sibok nak gado, tapi bila jauh rindu pulaks.. aduyai, ne mengada2 namanyer kan.. sengaja carik pasal.. lama dah tak jumpa abam saya tu.. rindu teramat sangat rasanyer.. tapi masing2 sibuk.. aku ne memang sibuk lah kan,, memang tak sempat nak jenguk dia pun.. kalo dulu rajin lah jugak.. johor tu dah rasa jaoh sangat.. biar jelah dia je yang datang sini, tapi nak tunggu dia free tu bila pulaks.. Taon depan? kalo taon depan lama lagi woii..tulah, mengada sangat, orang tu kadang2 datang dari jaoh ade je yang ekau tak puas hati, ada je point kau nak carik gado.. tapi bila xde taw pulak kau rindu kan(pdn muke) :'(... seyesly rindu babe.. hopefully, kalo next week jadi pegi muar memang kita jumpa la ya abam.. tak lama la tapi kalo jumpa jap pon jadi.. janji awak kena turun muar pick up saya~ hehehe..
okla, sampai sini je entry kali ne, ne aku post entry pun sebab bosan hadap keja.. =P

p/s ke muar lah kita kalo takde aral melintang.. attend wedding kwn =)



Sharing Is Caring ^_^

0 Cute Person Comments:

 
Copyright© All Rights Reserved eyenechocolicious.blogspot.com