BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 12, 2013

Project>Assignment>Task>Lab Test

OMG~ sekarang rasa sangat stress babe.. yela, banyak sangat keja yang dah delay taw.. dengan assignment yang berbakul2 yang menunggu tu, task lagi, lab test lagi.. YA ALLAH, dengan dua kaki, dua mata, dua tangan ne mampu ke aku buat semua ne dalam masa yang ditetapkan.. berikanlah aku kekuatan untuk semua ne..


Ne aku jengah sekejap Techdiaries ne pon sebab kepala dah tak tahan sakit tengok coding depan mata ne.. sekarang aku tengah run system attendance.. ne untuk project internet technology aku yang dateline die minggu depan.. YA ALLAH baru 40% jelah yang siap.. yang lain belum dan tak run pun lagi... system ne pun aku tak link dengan database lagi pun, so tak tau la macamana.. kalo problem masa nak link nanti aku nak pengsan rasanya.. (selisih lah)

system ne aku buat pun sebab dapat pertolongan beloved sista.. die yang tolong dapatkan data2 yang aku perlukan untuk system ne.. thanz sista, kalo sucess system ne orang belanja makan taw =)...  kira fair la, orang tolong awak ..ok la, kena sambung memeningkan diri, tapi sebelum tu aku nak share gambar coding2 yang aku dah buat tu.. itupun kalo korang faham lah ye~ bye...





Sharing Is Caring ^_^

0 Cute Person Comments:

 
Copyright© All Rights Reserved eyenechocolicious.blogspot.com