BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 17, 2013

Perasaan Ini Part II

amboi kau, sekarang dah pandai part2 ye.. hihihi.. maybe sebab ada cont.. tu sebab ade part2.. =)
sape dia untuk aku pikirkan? mudah terasa dengan kata2 aku? mudah tersentuh dengan word2 aku? sape die untuk aku jaga segala perkataan.. kena cakap yang menyenangkan hati dia je.. tsalah cakap sentap dan sentap.. nak suruh aku jaga hati dan perasaan dia? come on babe, ur my friend.. just my friend and not more than that.. aku perasan recently dia selalu cari aku.. untuk apa? aku dah masak dengan perangai dia. sorry my dear, u are not my priority anymore!

p/s selalu orang salah tafsir aku ne, lain orang yang aku tet! len pulak yang terasa haiih~ manusia2...


Sharing Is Caring ^_^

0 Cute Person Comments:

 
Copyright© All Rights Reserved eyenechocolicious.blogspot.com