BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 16, 2013

Tak Mungkin

hye olls =).. malam ne aku free sikit so boleh la aku jenguk jap techdiaries aku ne sebab kerja still boleh dicontrol lagi, so aku just usik sikit2 dulu.. mentang2lah ada masa lagi.. hehehehe, saja la aku ne mgedik buat lambat2.. hik3.. entry malam ne aku nak cite pasal condition aku sekarang.. 50-50.. adoiii, ne lah yang paling aku takot.. Aku taknak pisang berbuah 2kali.. TAK MUNGKIN~
Tapi hati ne kadang2 memberontak, nak ikotkan kehendak hati tu.. Ikot kata Hati mati.. ntahla, aku di uji sekali lagi dengan ujian mu.. ujian yang terus2an aku hadapi.. ujian manusia.. ujian manusia yang paling aku takuti.. takut diri merana lagi~ merana sebab apa? Hanya Tuhan yang Mengetahui.
Sungguh aku taknak, tapi kadang2 hati ne memberontak menurut sume itu, kadang2 jugak aku termakan dan teterima(apa da ayat ne >,<).. Aku lemah sebenarnya.. Lagi2 bila berhadapan manusia.. Tapi bila aku sedar, aku cuba menghindari.. LEMAH KAN AKU?! sedar pada kelemahan diri dan kekhilafan diri sendiri.. lemah pada sesuatu keadaan.. sesuatu keadaan yang dulunya aku ingini tapi sekarang yang aku hindari~ pesan pada diri, jadikan hari ini lebih baik dari semalam <3

Thanz buddyz, kata2 semangat awal pagi.. <3<3<3


Sharing Is Caring ^_^

0 Cute Person Comments:

 
Copyright© All Rights Reserved eyenechocolicious.blogspot.com