BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 11, 2013

GIRLS DAY OUT

Mereka lah teman yang di cari.. Alhamdulillah dah nak masuk 5 tahun dengan mereka2 ne semua.. Alhamdulillah jugak kami serasi bersama.. Suka Duka bersama.. Dari Batu Pahat sampailah Kuala Lumpur.. InsyaAllah hingga ke akhir hayat ukhwah ini kami akan jaga sebaiknya..

Tak semuanya manis, dan tak semuanya pahit.. Dari situ kami kenal hati budi masing2.. Kita tak sempurna, kadang2 teremosi, termarah dan segala ter.. tapi dalam hati mereka tetap teman yang terbaik..

girls day out.. sejak mereka duduk kat KL banyak tempat dah yang aku dah bawak.. lagi2 sejak duduk rumah sewa ne, memang weekend ada je aktiviti kitorang bersama.. release tension bila weekend la katakan.. selain balik kampung..

aku happy bila mereka happy, aku takla familiar sangat jalan KL ne sebab selama ne bukan drive sendiri pun, tapi sebab mereka la aku belaja travel KL ne walaupun dah dok KL ne bertahun2, jalan la paling susah aku nak hafal.. leceh + byk sgt jalan.. >.<

insyaAllah persahabatan kami ne long lasting.. walaupun nanti kita akan ada keluarga sendiri.. ~ececece~ insyaAllah kami akan tetap bersama.. Nak membina keluarga pun ada perancangan taw dengan mereka.. dasyat tak? sapala antara kami yang akan menukar title dulu ye? sama2 lah kita doakan ye~ sebab macam dah berbau nasi minyak je~ hahahahhaha.. siapa??? ~biarlah rahsia~ <3



     p/s HERE WE GO~
KAMI DI @I CITY.. MERIAH BETUL KALER <3

KAMI DI THE CURVE- SEMPAT POSING DULU =)

NE NAMA NYER SAMBIL MENYELAM MINUM AIR 

KAMI DI @SUNGAI CONGKAK- PICNIC TIME

MOVIE TIME... 3D MEATBALL 2... @THE CURVE DAMANSARA


Sharing Is Caring ^_^

0 Cute Person Comments:

 
Copyright© All Rights Reserved eyenechocolicious.blogspot.com