BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 13, 2013

~Pulun Abes~

Walaupun aku cuti seminggu, tapi still tak terasa cuti dengan kerja2 yang perlu aku lunaskan ini.. tapi dalam kesibukkan aku sempat menjengah techdiaries dan share sikit articles yang aku rasa aku nak share.. lappy langsung tak tutup dan aku bekurung je dalam bilik sebab nak siapkan semua keja aku ne dalam masa seminggu je.. YA ALLAH, tak tau lah mampu ke tak.. seharian aku hadap benda yang sama.. letih mata dan otak aku ne.. nangis guling2 bila benda kita dah buat seharian tak jadi.. mintak2 la aku sempat buat semua ne..tapi dalam sibuk2 aku sangat tertarik dengan articles yang aku share sebelum entry yang ne.. ntahla, mungkin pada orang yang terasa, benda itu makan dalam tapi entahla, Allah je tau niat aku ini.. bukan nak memburukkan tapi untuk mengelakkan.. tak mahu lagi benda bodoh berulang lagi~

masing2 dah matang dalam hidup mungkin lebih matang.. tak perlu rasanya mengikut atau mencemburui diri orang lain.. setiap manusia yang dicipta adalah sebaik2 kejadian.. aku bukan ustazah, aku bukan yang terbaik.. malah aku rasa masih ramai lagi yang terbaik jika nak dibandingkan dengan aku yang masih lagi kekurangan. aku bukan orang yang patut kau cemburui, dan aku bukan orang yang patut kau persoalkan itu dan ini.. sebab AKU BUKAN SESIAPA~ tolonglah jangan memutuskan ikatan persaudaraan atas dasar islam hanya disebabkan sifat iri hati dan sebagainya..

p/s kita bukan sesiapa untuk menilai dan meletakkan kehinaan itu kepada seseorang-Hamka


Sharing Is Caring ^_^

0 Cute Person Comments:

 
Copyright© All Rights Reserved eyenechocolicious.blogspot.com